Hill's 100% tilfredshedsgaranti Sådan fungerer det

Hill's 100% tilfredshedsgaranti Sådan fungerer det

 

 

100% satisfaction guarantee logo
100% satisfaction guarantee logo

Hill's anvender kvalitetsingredienser, essentielle næringsstoffer og strenge sikkerhedsstandarder, når vi fremstiller vores foder.

 

Hvis din hund eller kat ikke er tilfreds med sit Hill's produkt, kan du få det ombyttet til et andet Hill's fodert eller få dine penge retur.
Du har reklamationsret inden for 30 dage fra købsdatoen ved fremvisning af en kvittering, og forhandleren skal registrere reklamationen senest 30 dage efter modtagelsen.

Hill's Pet Nutrition vil kreditere værdien af posen til forhandleren inden for 30 dage.

Du skal blot henvende dig det sted, hvor du har købt produktet med resterne af dit foder og din kvittering. Du fortæller forhandleren, at du ønsker at gøre brug af Hill's 100% tilfredshedsgaranti og vil så modtage et nyt Hill's foder eller en refundering af dine penge.

 

Vores 100% tilfredshedsgaranti gælder alle Hill's mærker (Science Plan, Prescription Diet og Vet Essentials).

Sådan gør du krav

  1. Kontakt din forhandler eller dyrlægeklinik, og giv dem besked om, at du ønsker at indgive et krav.
  2. Din forhandler eller dyrlægeklinik skal bruge produktionskoden og varenr. på emballagen og vil råde dig til enten at returnere eller beholde produktet.
  3. Din forhandler eller dyrlægeklinik vil give dig fuld refusion eller et nyt Hill's foder, alt efter hvad du foretrækker.
Signature pen
Signature pen
Transition new food Hills
Transition new food Hills

 

Generelt har hunde og katte en tendens til at være vanedyr og kan have brug for hjælp, når de skifter foder, især hvis de er vant til at spise én type foder. Det er helt normalt, at katte og hunde afviser nyt foder, når det først tilbydes. Ændringer i kosten påvirker dyr på forskellige måder, så det er vigtigt at håndtere enhver ændring omhyggeligt. Den gyldne regel er at introducere det nye foder gradvist, da dette vil hjælpe dem med at blive mere fortrolige med det nye foder - de vil vænne sig til smagen, duften, teksturen og størrelsen af ​​de nye tørfoderpiller. En gradvis ændring til nyt foder reducerer også risikoen for, at din hund eller kat får mavebesvær.

 

Der er visse omstændigheder, hvor garantien ikke gælder.

 

Effektivitet

Effektiviteten af ​​en diæt - hvor godt den virker for din hund eller kat - er ikke dækket af Hill's Garanti. Ikke alt foder til hund eller kat virker på alle problemer, en hund eller kat måtte oplev. Da der ikke er noget galt med kosten (det er bare ikke det rigtige kliniske valg), ville dette ikke være dækket.

 

Forkert produkt bestilt

En fejl i bestillingen er ikke dækket af Hill's garanti. Hvis klinikken har bestilt det forkerte foder til dig, vil de kunne refundere dig eller erstatte foderet i henhold til deres egen returpolitik. Hvis du har bestilt det forkerte foder, anbefaler vi, at du taler med din forhandler og spørger, om det er muligt at returnere det.

 

En ændring af kost

En ændring i kosten er ikke dækket af Hill's-garantien, da der ikke er noget galt med foderet - det er bare ikke længere det rigtige kliniske valg til din hund eller kat. Hvis du har uåbnede produkter, kan din forhandler være villig til at refundere dig i henhold til deres egen returpolitik. Vi anbefaler, at du taler med din forhandler for at finde ud af, hvad deres regler er.

Whether it’s pets, the people who care for them, or the planet we share together, Hill’s has a long history of using science to transform lives. As our company has grown, so has our commitment to sustainability and making a positive impact in everything we do.

Whether it’s pets, the people who care for them, or the planet we share together, Hill’s has a long history of using science to transform lives. As our company has grown, so has our commitment to sustainability and making a positive impact in everything we do.